Дослідження в навчальних проектах
У цьому модулі МИ:
Обговорили навчальні теми для створення Портфоліо з використанням методу проектів;
З’ясувалио вимоги державних освітніх стандартів та навчальних програм;
Сформулювали навчальні цілі, що базуються на освітніх стандартах та навичках мислення вищих рівнів;
Формуюче оцінювання в проектному навчанні
У цьому модулі ми розпочали процес планування вивчення обраної теми з того, що визначили, які саме державні освітні стандарти відповідають цій темі. Виходячи з вимог стандартів та навчальних програм, ми встановили навчальні цілі та важливі поняття обраної теми, від яких формулюємо Основні запитання, що формують зміст проекту.
Формуюче оцінювання в проектному навчанні
У цьому модулі ми розпочали процес планування вивчення обраної теми з того, що визначили, які саме державні освітні стандарти відповідають цій темі. Виходячи з вимог стандартів та навчальних програм, ми встановили навчальні цілі та важливі поняття обраної теми, від яких
формулюємо Основні запитання, що формують зміст проекту.
Завдання модуля Обговорили проблеми безпеки роботи учнів в Інтернеті.
Запланували, як вони будуть використовувати Інтернет для; співпраці та спілкування при виконанні завдань проектів;
Переглянули План вивчення теми та внести до нього зміни;
Осмислили те, чого навчилися в цьому Модулі.
Ключове запитання тренінгу
Як можна ефективно використовувати комп’ютерні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів?
Тематичні запитання модуля
• Як можна ефективно використовувати комунікації та співробітництво для покращення процесу навчання учнів та оцінювання?
• Як навчати учнів безпечній роботі в Інтернеті?
• Як використовувати сервіси Інтернету для спілкування та співробітництва, щоб покращити своє викладання та навчання учнів?
У цьому модулі МИ:
Обговорили навчальні теми для створення Портфоліо з використанням методу проектів;
З’ясувалио вимоги державних освітніх стандартів та навчальних програм;
Сформулювали навчальні цілі, що базуються на освітніх стандартах та навичках мислення вищих рівнів;
Формуюче оцінювання в проектному навчанні
У цьому модулі ми розпочали процес планування вивчення обраної теми з того, що визначили, які саме державні освітні стандарти відповідають цій темі. Виходячи з вимог стандартів та навчальних програм, ми встановили навчальні цілі та важливі поняття обраної теми, від яких формулюємо Основні запитання, що формують зміст проекту.
Формуюче оцінювання в проектному навчанні
У цьому модулі ми розпочали процес планування вивчення обраної теми з того, що визначили, які саме державні освітні стандарти відповідають цій темі. Виходячи з вимог стандартів та навчальних програм, ми встановили навчальні цілі та важливі поняття обраної теми, від яких
формулюємо Основні запитання, що формують зміст проекту.
Завдання модуля Обговорили проблеми безпеки роботи учнів в Інтернеті.
Запланували, як вони будуть використовувати Інтернет для; співпраці та спілкування при виконанні завдань проектів;
Переглянули План вивчення теми та внести до нього зміни;
Осмислили те, чого навчилися в цьому Модулі.
Ключове запитання тренінгу
Як можна ефективно використовувати комп’ютерні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів?
Тематичні запитання модуля
• Як можна ефективно використовувати комунікації та співробітництво для покращення процесу навчання учнів та оцінювання?
• Як навчати учнів безпечній роботі в Інтернеті?
• Як використовувати сервіси Інтернету для спілкування та співробітництва, щоб покращити своє викладання та навчання учнів?
Комментариев нет:
Отправить комментарий