среда, 1 июня 2016 г.

Модуль 3-4-5-6

Дослідження в навчальних проектах

У цьому модулі МИ:

Обговорили  навчальні теми для створення Портфоліо з використанням методу проектів;

З’ясувалио вимоги державних освітніх стандартів та навчальних програм;

Сформулювали навчальні цілі, що базуються на освітніх стандартах та навичках мислення вищих рівнів;

Формуюче оцінювання в проектному навчанні 

У цьому модулі ми  розпочали  процес планування вивчення обраної теми з того, що визначили, які саме державні освітні стандарти відповідають цій темі. Виходячи з вимог стандартів та навчальних програм, ми встановили навчальні цілі та важливі поняття обраної теми, від яких формулюємо  Основні запитання, що формують зміст проекту.

Формуюче оцінювання в проектному навчанні 

У цьому модулі ми  розпочали  процес планування вивчення обраної теми з того, що визначили, які саме державні освітні стандарти відповідають цій темі. Виходячи з вимог стандартів та навчальних програм, ми встановили навчальні цілі та важливі поняття обраної теми, від яких
формулюємо  Основні запитання, що формують зміст проекту.



Завдання модуля Обговорили проблеми безпеки роботи учнів в Інтернеті.
Запланували, як вони будуть використовувати Інтернет для; співпраці та спілкування при виконанні завдань проектів;
Переглянули  План вивчення теми та внести до нього зміни;
Осмислили те, чого навчилися в цьому Модулі.


Ключове запитання тренінгу
Як можна ефективно використовувати комп’ютерні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів?

Тематичні запитання модуля
• Як можна ефективно використовувати комунікації та співробітництво для покращення процесу навчання учнів та оцінювання?
• Як навчати учнів безпечній роботі в Інтернеті?
• Як використовувати сервіси Інтернету для спілкування та співробітництва, щоб покращити своє викладання та навчання учнів?

Комментариев нет:

Отправить комментарий